İstanbul Gedik Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü’nden 2022 yılında mezun oldum. Üniversite hayatımın 2.senesinde hayalini kurmaya başladığım Çocuk Gelişim Merkezimi mezun olduğumda açtım. Üçüncü sınıftan itibaren bu hayalimi gerçekleştirebilmem için gerekli eğitimleri almaya başladım. Örneğin; Aile Danışmanlığı Eğitimi, Denver Gelişimsel Tarama Testi, Disleksi Uygulayıcı Eğitimi, Gelişim, Zekâ ve Dikkat testleri uygulayıcı eğitimi ve Oyun Terapisi Eğitimlerimi aldım. Bu eğitimlerimi tamamlarken eş zamanlı olarak okul stajlarımı yapmaktaydım. Hastanelerde çocuk gelişimcilerden, rehberlik ve araştırma merkezlerinde uzmanlardan ve erken çocukluk kurumlarında öğretmenlerden edindiğim deneyimler benim için çok verimliydi. Ayrıca gönüllü olarak katıldığım projeler sayesinde farklı gelişim gösteren pek çok çocuğu gözlemleme fırsatı elde ettim. Şimdi kendi kurduğum, Beta Çocuk Gelişim Merkezi’nde, normal gelişim gösteren veya gelişim desteğine ihtiyaç duyan çocuklarla çalışmaktayım. Ayrıca akademik alanda da ilerlemeyi planlamaktayım. Bizlere daima destek olan çocuk gelişim bölümü hocalarıma teşekkürlerimi sunarım.
İstanbul Gedik Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü’nden 2022 yılında mezun oldum.Lisans eğitimim sürecinde 2021 yılı Humber College tarafından planlaması yapılan yaz okulunda “Çocuk ve Oyun” isimli eğitim için burs kazandım ve eğitimimi tamamladım. Radyo Gedik’te “Güvenli Bağlanma” ve “Ebeveyn Tutumlarının Çocukların Kişilik Gelişimine Etkisi” başlıkları altında iki radyo yayını yaptım. 2020 yılında bölüm arkadaşlarımla birlikte “Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi” adı altında bir derleme makale yazdık. Bu makalenin “Özel Gereksinimli Çocuklarda Mahremiyet Eğitimi” konusunu tamamladım. Yapmış olduğumuz bu makalenin kendi yazdığım kısmını Bursa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde sundum. Bitirme Tezimi bölüm arkadaşım ile birlikte “Ergenlerin Bağlanma Stillerinin Aleksitimi Üzerindeki Etkisi” konusu üzerine yazdık. 2021 yılında bölüm başkanımız ile birlikte TUBİTAK için “Covid 19 Pandemi Sürecinin Ergenlerin Sosyal Medya Kullanımına Etkisi” projesini hazırladık. Lisans eğitiminde Hastane, Rehberlik Araştırma Merkezi (RAM), Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığına (ASHB) çocuk birimlerinde, rehabilitasyon merkezinde ve anaokulunda staj yapma deneyimi elde ettim. Bu deneyimler sonrası lisans eğitiminde almış olduğum Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri ile çalışmanın teorik bilgilerini sahada deneyimleme fırsatıyla mezun olduktan sonra tanıştım. Şu an bir Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Özel Gereksinimli Çocukların Gelişim Takibi ve Eğitimi ile ilgileniyorum. Aynı zamanda özel seanslar ile Gelişimsel Takip ve Pedagojik Danışmanlık Hizmeti veriyorum. Frostig, Metropolitan, Gessel, Good Enough, AGTE, Bender Gestalt ve Peabody testlerinin uygulayıcısıyım. Akademik kariyerime devam etmek için sınavlara girmeye devam ediyorum ve bir gün akademisyen olarak bu bölüme meslektaşlarımı yetiştirmek istiyorum. Attığım ve atacağım her adımda en büyük hedefim daima çocukların üstün yararını gözetmektir. Bu bilinci aşılayan, kariyerime ve mesleğimi sevgiyle yapmama katkı sağlayan İstanbul Gedik Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü hocalarıma teşekkürü borç bilirim.