Program Tanıtımı
Pazarlama kavramı, 1950’lerin ortalarında müşteri odaklı bir iş felsefesi olarak ortaya çıkmıştır. Amaç, işletmenin faaliyet gösterdiği veya göstereceği pazarı derinlemesine anlamak, doğru müşterileri hedeflemek ve seçilen hedef müşterilere doğru ürünleri sunmaktır. Yani pazarlama felsefesi, işletmenin hedeflerine ulaşmasının sırrının, işletmenin hedef pazarı için üstün müşteri değeri yaratmak, bu değerin iletişiminde ve sunumunda rakiplerden daha etkin olmakta saklı olduğunu kabul eder. Böylece işletme, başarılı ve uzun vadeli müşteri ilişkileri kurabilir.
Programımızın ders içerikleri, öğrencilerimizin pazarlama kavramını tüm yönleriyle özümsemesine ve kurumların pazarlama faaliyetlerinde etkili biçimde yer almalarına katkı sağlayacak yetkinlikleri geliştirmesine odaklanmaktadır.
Ayrıca, tezli programımızda sunulan ilave dersler öğrencilerimizin bağımsız ve özgün bilimsel araştırma yapabilme yetkinliklerini desteklemektedir.
Bu bağlamda, Pazarlama Tezli /Tezsiz Yüksek Lisans Programımız, kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen İşletme veya farklı lisans programlarından mezun ve/veya profesyonellere yöneliktir.
Programınızın mezunları başta özel sektör kuruluşlarında marka yönetimi, hizmet pazarlaması, perakendecilik, reklam, satış, halkla ilişkiler, uluslararası pazarlama gibi alanlarda veya pazar araştırma firmalarında çalışma imkânları elde edebilecekleri gibi kendi iş girişimlerini de gerçekleştirebilirler. Mezunlarımız ayrıca, kamu sektörü kuruluşları ve STK’larda iletişim alanında çalışabilmektedir.
Program Yapısı
Pazarlama tezli yüksek lisans programı toplam 21 kredilik 7 ders, bir seminer dersi ve tez çalışmasından oluşur. Seminer dersi ve tez çalışması kredisiz olup başarılı veya başarısız olarak notlandırılır. Tezli yüksek lisans programının süresi en az dört, en çok altı yarıyıldır. Süre hesaplamalarında bilimsel hazırlık programı dikkate alınmaz. Öğrencinin kayıt yaptırmadığı dönemler azami süreye dahil edilir.
Online Başvuru Formu İçin Tıklayınız