Sıkça Sorulan Sorular

  • Üniversitemde uygulanan uzaktan eğitim dersleri ile ilgili bilgilere nasıl ulaşabilirim?

Mevcut uzaktan eğitim derslerimizin listesine  ue.gedik.edu.tr adresinde kişisel hesabınızda bulunan Derslerim bölümünden ulaşabilirsiniz.

  • Uzaktan eğitim yolu ile aldığım derslere nasıl girebilirim?

Dönem başında kayıt işlemleriniz tamamlandıktan sonra ue.gedik.edu.tr adresine kullanıcı adı ve şifrenizi yazarak giriş yapabilirsiniz. Bu sayfada “Derslere Genel Bakış” bölümünden dersinize girip, takip edebilirsiniz

  • LMS sayfasına girdim ama derslerimi göremiyorum, nasıl görebilirim?

LMS Sistemine girdiğinizde, almanız gereken derslere ait kodların bir veya birkaçını göremiyorsanız, öncelikle bu derslerin OBS de tanımlı olup olmadığını kontrol ediniz. OBS de tanımlı değil ise bağlı olduğunuz Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Öğrenci İşleri birimi ile iletişim kurarak, destek alabilirsiniz. OBS de tanımlı ise uzaktan eğitim uygulama ve araştırma merkezi ile iletişime geçiniz.

  • Ders videolarını sağlıklı bir şekilde seyredemiyorum?

Ders videolarını daha sağlıklı bir şekilde izleyebilmek için Google Chrome tarayıcısını kullanmanızı ve  internet bağlantısını kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

  • Dersin öğretim elemanına nasıl ulaşabilirim?

Her dersin kendi sayfasında öğretim elemanı tarafından belirtilmiş iletişim bilgileri görünmektedir. Öğretim elemanına bu bilgileri kullanarak ulaşabilirsiniz.

  • Derslerimi tablet, bilgisayar ya da cep telefonu üzerinden takip edebilir miyim?

Evet. Ders videolarını izlemek için ue.gedik.edu.tr sayfasını web görünümünde açmalısınız.

  • Canlı derslere nasıl katılabilirim?

İlgili ders sayfasındaki Canlı Ders bağlantısını tıklayınız. Gelen sayfada Oturuma Katıl bağlantısını tıklayarak canlı ders ortamına ulaşmış olacaksınız.

  • Canlı ders sırasında ses/görüntü gelmiyor?

Canlı derste ses ve görüntüde sorun yaşıyorsanız adres çubuğunda bulunan kilit simgesine tıklayıp oradan site ayarlarına erişebilirsiniz. Site ayarlarından mikrofon, kamera seçeneklerine izin ver demeniz gerekmektedir.

  • Çevrimiçi sınav ve uygulamalar sırasında bağlantım koparsa ne yapacağım?

Panik yapmayınız, çevrimiçi sınavlar sırasında verdiğiniz her cevap anında kaydedilmektedir. Bağlantınız koparsa, sınav süresi içinde sisteme tekrar giriş yaptığınızda, sınava kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Bununla birlikte, sınava tekrar girebilmek için, mutlaka aynı cihaz ve tarayıcıyı kullanmalısınız. Sorununuz devam ederse [email protected] mail adresine ve dersin öğretim elemanına durumunuzu bildiren bir mail yazınız. Mailde mutlaka kendinizi tanıtıp sorun yaşadığınız ders ve sınav bilgilerini tam olarak veriniz. Ayrıca sorun yaşadığınız süre içerisinde uzaktan eğitim merkezi tarafından sizlere verilen telefon numaralarından uzaktan eğitim merkezimizi arayınız.

  • Herhangi bir problemde nasıl destek alabilirim?

Üniversitenin size verdiği e-posta adresini kullanarak(e-posta adresinizi öğrenmek için gedik.edu.tr linkini tıklayınız);

E-mail : [email protected] adresine e-posta atarak,

Telefon: 444 5 438 /1197 telefon numarasından

Cep Telefonu: 0534 893 8972