25
Haz
2021
Dr. Öğr. Üyesi Serdar Samur’un ‘’The Effects of Web-Based Technologies on Marketing Activities of Professional Sports Club’’ Konulu makalesi 25Haziran 2021 tarihinde yayımlanmıştır
Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Serdar Samur’un Teknolojinin gelişimi ve Web tabanlı teknolojilerdeki farklılaşma Spor Örgütlerindeki pazarlama faaliyetlerinin doğasını da değiştirmiştir. Spor Pazarlama faaliyetlerindeki yeni trend ve web-tabanlı teknolojilerin spor kulüplerinde kullanılmasına yönelik olarak yapılan araştırmaya özgü ‘’The Effects of Web-Based Technologies on Marketing Activities of Professional Sports Club’’ konulu makalesi, Journal of Educational Issues dergisinin, Haziran 2021, 7’nci sayısında yayımlanmıştır.
Dergiye ulaşabilmek için tıklayınız
Yayınlanma Tarihi: 25 Haziran 2021Son Güncelleme Tarihi: 26 Ekim 2024